قوانین و مقررات

قوانین و مقررات مجموعه رایاناگسترمطابق قوانین رسمی جمهوری اسلامی عمل می کند و کلیه مشتریان و موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط سایت می باشند و استفاده از سرویس های این سایت به منزله قبول قوانین ذیل می باشد و در صورت نقض قوانین ، سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و اطلاعات به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.


فعال سازی و تحویل سرویس

  1. سرویس های میزبانی وب به صورت تحویل آنی می باشد و مابقی سرویس با توجه به حجم کاری و ایجاد لایسنس بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری زمان نیاز خواهد داشت
  2. نصب و راه اندازی اولیه سرویس های تحویلی از رایاناگستر رایگان می باشد ولی هر گونه درخواست جانبی (‌مانند کانفیگ و تنظیمات خاص ) شامل هزینه خواهد بود
  3. نصب cms هایی مانند وردپرس و جوملا رایگان خواهد بود
  4. سرویس های اختصاصی یا نرم افزار های تحت وب یا cms های آماده که تحویل مشتری میگردد شامل هزینه پشتیبانی نیست ولی خدمات مربوط به آن شامل هزینه می باشد .

پرداخت هزینه سرویس

  1. 
کلیه فاکتورها ۷ روز قبل از سر رسید سرویس توسط سیستم فروش رایاناگستر به صورت خودکار ایجاد خواهد شد.
  2. در صورت عدم پرداخت هزینه سرویس تا سر رسید صورت حساب ،سرویس مشتری به صورت خودکار توسط سیستم فروش به حالت تعلیق در خواهد آمد.
  3. 
در صورت عدم پرداخت صورت حساب تا ۲۴ ساعت بعد از زمان سر رسید کلیه سرویس های مشتری از طرف رایاناگستر لغو شده  قلمداد می گردد و رایاناگستر هیچ تعهدی در خصوص نگهداری اطلاعات و بک آپ کاربر نخواهد داشت.
  4. به جهت اینکه سرورهای مجازی منابع سرور را به صورت انحصاری به خود اختصاص می دهند ، مشتری حداکثر ۲۴ ساعت قبل از ‏سر رسید وظیفه دارد برای تمدید یا لغو کردن سرویس خود اقدام ‏نماید و در غیر این صورت رایاناگستر سرویس مشترک را لغو شده قلمداد خواهد کرد.
  5. هر گونه سرویس که شامل لایسنس باشد و لایسنس روی آی پی یا دامنه باشد تغییر آن شامل هزینه می باشد.

قوانین پشتیبانی و مشاوره فروش

  1. کلیه مشتریان موظف هستند درخواست های پشتیبانی خود را به زبان و فونت فارسی از سیستم پشتیببانی پرتال مشتریان ارسال نمایند و از تماس با تلفن های واحد فروش ، فرم های تماس با ما و… برای پیگیری درخواست های پشتیبانی خودداری کنند.
  2. پشتیبانی و خدمات پس از فروش رایاناگستر فقط و فقط به مالک اصلی سرویس پس از تایید اطلاعات و هویت ثبت شده در سیستم فروش تعلق خواهد گرفت.
  3. 
 کلیه اطلاعات مشتریان و سرویس ها نزد رایاناگستر محفوظ خواهد بود و ارائه هرگونه اطلاعات در این خصوص منوط به ارائه نامه از مراجع قضایی خواهد بود.
  4. 
 پشتیبانی فقط شامل ماژول های طراحی شده توسط مجموعه و مشکلات مربوط به آپتایم شبکه و سرورها می باشد و هیچ گونه پشتیبانی بابت مشکلات سیستم های مدیریت محتوا (cms) و مشکلات موجود در سایت یا سرور مشتریان ارائه نمی شود و مجموعه هیچ تعهدی در قبال حل این گونه مشکلات ندارد.
  5. 
 نصب و راه اندازی ماژول هایی که رایاناگستر ارائه می گردد فقط یکبار به صورت رایگان انجام خواهد شد و نصب و راه اندازی مجدد مستلزم پرداخت هزینه می باشد.
  6. 
ارائه هرگونه خدمات و پشتیبانی خارج از حیطه وظایف پشتیبانی مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.
  7. در صورتی که مشتری نیاز به مدیریت و رفع مشکلات سایت یا سرور خود داشته باشد می تواند پس از طرح مشکل و هماهنگی با مجموعه نسبت به خرید بسته های مدیریت یا عیب یابی اقدام کند.
  8. 
صرف خرید یا فعال بودن بسته مدیریت و عیب یابی دلیل بر شروع عملیات مدیریت و عیب یابی نمی باشد و مشتری موظف هست درخواست های خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی اعلام کند.
  9. 
کلیه مشتریان موظف می باشند قبل از ارسال تیکت، بخش آموزش و مقالات سایت را مطالعه کرده و در صورت عدم پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع مشکل خود، تیکت ( درخواست پشتیبانی ) مورد نظر را ارسال کنند.
  10. 
کلیه مشتریان موظف می باشند در هنگام ارسال تیکت ، اطلاعات درخواستی مرتبط به هر واحد را به صورت دقیق و صحیح تکمیل نمایند در صورتی که اطلاعات به صورت ناقص یا اشتباه ارسال شود تیکت بدون پاسخ بسته خواهد شد.
  11. میانگین زمان پاسخ گویی به تیکت ها در ساعات اداری ۱ ساعت و در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل ۳ ساعت می باشد.
  12. 
در زمان هایی مانند مناسبت های خاص و یا ارتقا و بروز رسانی سیستم و … که پورتال کاربران در دسترس نباشد روش های جایگزین برای دریافت پشتیبانی خدمت کاربران اعلام خواهد شد.
  13. 
 در صورت عدم توجه و نقض هر یک از موارد فوق واحد مالی مجاز به اعمال جریمه نقدی به ازای هر تیکت می باشد که در صورت عدم پرداخت جریمه، ارائه خدمات پشتیبانی به مشترک معلق خواهد شد.

رسیدگی به شکایات ، اخطارها و تخلفات

  1. 
 زمانی که برای یکی از سرویس های مشتری از طرف دیتاسنتر ،افراد حقیقی و یا حقوقی تخلفی گزارش شود رایاناگستر می تواند سرویس مشترک را بدون اخطار قبلی مسدود و به تخلف گزارش شده راسا رسیدگی کند.
  2. 
حداکثر ۲۴ ساعت بعد از زمان گزارش تخلف یا شکایت مشترک موظف می باشد که به تخلف مربوط رسیدگی و پاسخ خود را برای مجموعه ارسال نمایید.
  3. 
در صورت عدم رسیدگی و یا پاسخ گویی مشترک ظرف زمان تعیین شده مجموعه می تواند سرویس مشترک را لغو نماید و تعهدی در خصوص بک آپ اطلاعات مشتری ندارد.
  4. 
 در صورتی که شکایت طرح شده از مشتری ، خسارتی برای مجموعه ایجاد نماید مشتری موظف به جبران کلیه خسارت های مادی و معنوی وارد شده می باشد.
  5. 
 در صورت تکرار تخلف از طرف مشتری ، رایاناگستر می تواند مشتری متخلف را به دلیل عدم توجه و رسیدگی به امور سرویس خود ، جریمه و یا اخراج نماید.
  6. 
مشتری می پذیرد که در مسائلی که در بخش قوانین و مقررات سرویس دهی ذکر شده است به هیچ عنوان شکایتی را به مراجع قانونی ارائه نکند و در صورت ارائه هرگونه شکایت نابجا جبران کننده کلیه ضرر و زیان های مادی و معنوی ناشی رسیدگی به پرونده تشکیل شده باشد.
  7. 
 رایاناگستر تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی شرکت به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به رایاناگستر مرتبط نخواهد بود.
  8. وب سایت ما تنها نسبت به عملکرد خود در چارچوب قوانین و مقررات سرویس دهی سایت به مراجع قانونی پاسخ گو خواهد بود و عملکرد یا سرویس دهی دیگر سرویس دهندگان به هیچ عنوان به سایت مرتبط نخواهد بود.

رفع مسئولیت و توهین به مسئولین مجموعه

  1. 
 هر گونه توهین به سرویس ها ، مسئولین و کارمندان رایاناگستر از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و مجموعه امکان قطع کامل سرویس و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت.
  2. سرویس های رایاناگستر به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت سرویس ها است اما هیچ گونه ضمانت و گارانتی در مورد قطعی ، بی عیب بودن ، امنیت و … ارائه  داده نمی شود و مجموعه هیچ گونه خسارتی برای عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی مانند از دست رفتن اطلاعات به طور کامل نخواهد بود.
  3. رایاناگستر هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های مجموعه اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن سرویس و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
  4. 
رایاناگستر مسئولیتی در قبال لغو و حذف لایسنسهایی که به دلیل تحریم از سمت مجموعه ارائه دهنده لایسنس اعمال می شود نخواهد داشت و در صورت تحریم ایران توسط این مجموعه ها هیچ گونه مسئولیتی در قبال پیگیری یا عودت وجه این محصولات به عهده مجموعه رایاناگستر نخواهد بود.
  5. 
رایاناگستر می تواند در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی مجموعه قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.

 

 

آخرین بروزرسانی : 8 ژانویه 2012